Klantcontact onderhouden met een nieuwsbrief
Als je met een webshop aan de slag gaat wil je naast het verkopen van je producten ook graag contact blijven onderhouden met je klanten. Een van de manieren om contact te onderhouden is het versturen van een nieuwsbrief. Wij helpen je graag met het versturen van nieuwsbrieven en hebben onze systemen er dan ook op ingericht.
Layout & inhoud van de nieuwsbrief
Hoe je nieuwsbrief eruit ziet bepaal je helemaal zelf. Niet alleen qua layout maar ook qua inhoud. Daarnaast bepaal je helemaal zelf hoe vaak je de nieuwsbrief gaat versturen. Dit kan één keer per maand, één keer per kwartaal of één keer per jaar zijn. Wij raden je aan om een leuke actie te verzinnen zodra je een nieuwsbrief wilt versturen. De kans dat klanten je webshop zullen bezoeken zal hierdoor toenemen.
Nieuws & acties
Zoals je net al hebt kunnen lezen kun je een nieuwsbrief perfect gebruiken om acties aan te kondigen. Zo kun je tijdelijk korting geven op een bepaald product, een 1+1 actie of een 2+1 gratis actie beginnen. Daarnaast kun je de nieuwsbrief ook gebruiken om klanten op de hoogte te brengen van nieuwsfeiten. Stel dat je een nieuwe collectie op je webshop hebt opgenomen, dan kun je dit communiceren via de nieuwsbrief. Een ding is zeker, het is bewezen dat een nieuwsbrief leidt tot meer bezoekers op je webshop. Het is dan ook raadzaam om regelmatig een nieuwsbrief naar je klanten te versturen. Wij helpen je erg graag bij!